opis zajęć grupowych


ZAJĘCIA FITNESS


Trening Obwodowy

Grupowy trening ogólnorozwojowy w systemie obwodowym, wykorzystujący elementy treningu funkcjonalnego oraz cross fit. W zależności od poziomu sprawności uczestnika instruktor dobiera zakres ćwiczenia. Rywalizacja, moc pozytywnych emocji, spalone kalorie, wzrost siły i wytrzymałości  organizmu, Efekt – wysmuklenie sylwetki, rzeźba mięśniowa i doskonała forma fizyczna. Trening dla wszystkich.

Atak na brzuch/pośladek

Na tych zajęciach wspaniale wzmocnisz mięśnie brzucha, ud, pośladków oraz pleców, przez co Twoja sylwetka zdecydowanie się zmieni. Trening prowadzony jest tak, aby każdy uczestnik był w stanie wykonać wszystkie ćwiczenia.

Mobility&Stretch

Zajęcia obowiązkowe dla każdego, kto ceni sobie sprawność fizyczną. Jest to forma zajęć przywracająca oraz poprawiająca optymalny zakres ruchu, tak aby w dowolnej dyscyplinie czy też życiu codziennym mieć więcej siły, być bardziej wydajnym i móc zrobić więcej czy też nie zatrzymać się, a osiągać coraz więcej, realizując cele treningowe. Rozluźnienie tkanek miękkich sprzyja regeneracji, szybszym efektom oraz braku bolesności po ciężkim treningu. Zaleca się minimum 10 minut mobilizacji każdego dnia, zapraszamy na zajęcia, aby dowiedzieć się więcej na ten temat, jak bezpiecznie to robić.

TRX

To rewelacyjny trening funkcjonalny w zupełnie nowej odsłonie. Jeśli szukasz zastępstwa dla odważników, kettli i sztang, spróbuj poćwiczyć z ciężarem własnego ciała! Taśmy TRX służą do treningu w podwieszeniu, podczas którego uruchomisz mięśnie globalne i lokalne, odpowiedzialne za stabilizację sylwetki. Możliwość bardzo szybkiej zmiany obciążenia pozwala na swobodne dostosowywanie poziomu trudności treningu do swoich potrzeb. Dzięki TRX skutecznie wzmocnisz mięśnie, poprawisz kondycję i uelastycznisz ciało.

Pilates

System ćwiczeń opracowany przez Josepha Pilatesa, obejmujący harmonijną współpracę umysłu i ciała, jako skuteczny sposób na płaski brzuch, mocniejsze plecy i szczupłą sylwetkę. Doskonały trening dla osób z bólami kręgosłupa. Zajęcia polegają na wykonywaniu serii ruchów w sposób płynny i kontrolowany, przy jednoczesnym angażowaniu ciała  i umysłu. Pilates nie tylko poprawia sylwetkę, lecz także zwiększa elastyczność ciała. Pomaga przywrócić naturalną równowagę  w budowie ciała oraz prawidłową funkcję organów wewnętrznych. Ćwiczenia mają przede wszystkim na celu wzmocnienie centrum ciała, czyli mięśni odpowiadających za utrzymanie prawidłowej postawy ciała, a przez to lepszej sylwetki i piękniej wyglądającej sylwetki.

FitMama – Mama i dziecko

Funkcjonalny trening medyczny kobiet po porodzie. Zajęcia wprowadzające w trening na bazie ćwiczeń pilates, mobility oraz z ciężarem własnego ciała. W zestawie ćwiczeń znajdziesz ćw. stabilizujące miednice, wzmacniające centrum ciała w tym mięśnie brzucha, ćw. oddechowe, relaksacyjne, z taśmami, jeżami, piłkami oraz na matach.


ZAJĘCIA ROWEROWE


Indoor Cycling 

Doskonałe zajęcia dla osób początkujących i średnio zaawansowanych, na których dowiesz się, jak prawidłowo ustawić rower, zapoznasz się z techniką i obowiązującymi pozycjami jazdy. Ta 50-minutowa lekcja pozwoli Ci na rozwijanie sprawności, wytrzymałości i spalanie tkanki tłuszczowej. Poprzez indywidualną regulację oporu, sam decydujesz o stopniu intensywności swojego treningu. Jazda na specjalnym rowerze Tomahawk nie obciąża stawów, a więc jest bezpieczna również dla osób otyłych.

Indoor Cycling Mix

Wybierz Mix Class’y, jeśli nie jesteś jeszcze pewien swoich rowerowych możliwości! W trakcie zajęć będziesz mógł wybrać, czy chcesz dołączyć do grupy zaawansowanej, czy jechać razem ze średniozaawansowanymi i początkującymi.

Indoor Cycling Trening Kolarski

Intensywny trening na rowerach stacjonarnych wykorzystujący wszystkie wcześniej poznane techniki jazdy, w różnych konfiguracjach. Są to zajęcia dla osób, które poznały już podstawowe techniki stosowane w tego rodzaju treningach. Szybkie zmiany pozycji i duża intensywność sprawia, że jest to świetny trening wytrzymałościowy! Tutaj naprawdę można się zmęczyć. To także wspaniała forma ćwiczeń dla osób uprawiających kolarstwo.